onsdag 13 april 2011

svullen och sover


En förkylning har kommit in till min hals och river med en såg där inne. Jag ska försöka dra ut den så fort jag bara kommer på hur. Men livet är inte värre än så och jag längtar bara tills jag kan börja prata ordentligt igen så ska jag ge mig ut och springa. För nu längtar jag! Jag har fått in ett bra flyt i träningen och blev misspepp när halsen började värka.

Vad värre är att Kajsas ansikte började svullna imorse, eller kanske hände inatt utan att jag märkte det. Jag vet inte varför eller om det är farligt men hon klagar inte iaf. Jag kan inte minnas att hon ätit något konstigt eller gjort något annorlunda men det kanske hon gjort som jag missat. Iaf... så här ser hon ut:






















Syns inte så mycket på kort men man ser lite runt ögonen iaf. Konstigt.

Och Matilda har precis somnat. Vi har lite delade åsikter där Tobbe och jag om Matilda ska sova middag eller inte. Eller så har vi bara inte hunnit pratat igenom det. Jag tycker hon ska sova för uppenbarligen orkar hon inte vara vaken hela dagen. Han tycker inte hon ska sova för att hon inte ska vara vaken för sent ikväll. Jag vet inte alls vad som är rätt eller fel.

Inga kommentarer: