lördag 23 april 2011

påskfirande


Idag har vi firat påsk hos mamma med en lyxig påsk-middag. Den liknade ett julbord i normal bemärkelse då mamma och Sunes julbord brukar vara gigantiska. Mycket gott fanns det att välja mellan! Så var Richard på besök med sin tjej Gittan också. Richard har fyllt 30 och flyttat till Stockholm med tjejen så det blir inte så ofta man ses nuförtiden. Men ett firande något försenat blev det till i alla fall.

En helmysig dag blev det. Jag passade på att springa till mamma då det känns skönt att springa en runda där man har ett mål och en tid att passa. Det kan egga upp en lite mera att orka längre. Så jag hann ändå fram till mamma men klarade inte riktigt mitt mål men glad ändå. Det var skinande sol ute och väldigt varmt vilket jag kände av när jag kommit en bit. Det var inte det ultimata vädret att springa i precis. Men 15 km på 1, 34 blev det. Jag hade som mål 1,30 men skitsamma, jag är nöjd i alla fall.

Nu är det kväller här hemma. Tobbe lägger barnen och jag ska ta mig något att dricka innan jag också går och lägger mig.

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA SOM FIRAR PÅSK!








































Inga kommentarer: