fredag 26 augusti 2011

så där ja. Nu har han stukat handleden också!

Tobbe träffade på Patrik och hans son som var lite rastlösa så dem cyklade till lekparken med mina barn. Ensam hemma, det sker inte ofta!

I helgen händer det en massa roligt! Fika med Camilla, marknad både i Nora och kumla, fikabesök ifrån fjugesta och så kommer underbara scrappinggänget hit på söndag och det ska scrappas från 15.00 till kväller. Natten innan ska Tobbe ha en spelning men så har han gjort illa handleden för han tyckte inte det räckte med smärta i ryggen. Så nu har han bandage runt handen också. Hur han ska lyckas spela gitarr imorgon är för mig en gåta. (Robert, tänk på att Tobbe börjar närma sig gubbåldern och med det sänks hans krafter i armar och ben. Kan ni kanske hitta på något lugnare nästa gång ni ses? )

Annars sitter jag och mentalt förbereder mig inför skola nästa vecka. Känns ganska skönt och spännande och faktiskt tror jag det kommer bli lugnare när jag börjar skolan än det är nu här hemma.

Så, fredag och lugnet lägger sig snart. Jag ska gosa ner mig med isfolket då jag är mitt inne i det mest spännande ödet just nu. Hur det ska gå för tengel den gode och tengel den onde och alla kvinnor omkring honom. :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: