lördag 6 augusti 2011

lite kort om igår.



Igår var vi inbjudna till grillkväll med Carro och Lars. Madde och Janne kom också så tillsammans var vi 5 små barn och 6 stora. Eftersom våra barn inte hann sova middag så somnade Kajsa innan maten och vi kunde koncentrera oss på ett barn. Vid 22.00 vaknade Kajsa upp och sa "-Jag vill också se blixten filmen!" Så då var det kört. Men yrvaken som hon var låg hon i soffan och halvsov resten av kvällen.

Maten var sjukt god och kvällen vart lugn och mysig. Framåt elva knatade vi hemåt då Tobbe skulle öva med grannen hela natten inför spelningen i morgon och jag skulle krypa ner i sängen med Isfolket och fortsättningen på den sjukt spännande berättelsen! :)

Tack Carro och alla andra för igår, det var så roligt att träffa er igen!

Förresten... jag jobbade igår på fritids. Glömde mina enda skor som man kan vistas bland folk med. Och där kommer det vara låst hela helgen. Så i kväll får jag gå på fest med foppa tofflor. Jo, så illa är det!


...

2 kommentarer:

Carro sa...

Tack själv!
Det var riktigt trevligt att ha er här igår. Tråkigt att jag hade en son helt ur humör och envis som bara den bara. Men det är väl så det är med våra små. Vi kan inte alltid styra deras humör.

maria sa...

Nej och det kunde lika gärna ha varit några av våra barn. Ibland är det bara en sån dag. Men vi ses ju snart igen hoppas jag och hinner prata lite mera då :)