söndag 7 augusti 2011

bröllopsfest


















Igår var det full rulle dagen men med bara roliga saker inplanerade. Konstigt nog minns jag bara festen vi var på på kvällen men jag vet att vi gjorde en massa annat resten av dagen med.

Nåja, igår var det dags för Camilla och Roberts bröllopsfest. De gifte sig genom att överraska oss på deras barns dop och därför blev det heller ingen fest efteråt. Så den hade inplanerats igår istället. Kvällen var underbar. Jag hade roligare än jag haft på länge. Camilla och Roberts vänner är verkligen underbara och väldigt lätta att prata med. Det känns som man har något att säga till alla och den känslan är underbar. Tyvärr hade de själva lilla Lova hängandes på armen hela kvällen och inte var det någon som kunde hjälpa dem heller för kom man nära henne började hon skrika. Så jag vet inte hur nöjda de själva var över festen men jag var så himla nöjd jag i alla fall.


Nu är Tobbe iväg och hämtar barnen sen ska jag ta med barnen till Ann-Sofie och hennes nya hus. Där blir det lite lek innan vi ska på bio och se nya filmen Bilar. Det ser jag fram emot! Tobbe får inte följa med men inte tror jag han blir ledsen för det. 4 timmars fritid klagar man sällan över att få :)

...

Inga kommentarer: