söndag 7 augusti 2011

loppis





















För den som har missat det... Å vad jag älskar loppis! Prylar i andrahandsvärde som man kan få till sjukt billig peng! Å vad underbart det är!

Så... igår var det gårdsloppis på en gata i kumla. En lång gata där familjer kunde stå längst med gångvägen och sälja det de tröttnat på. Och den här låd hurtsen och papperskorgen har jag länge tittat på på IKEA men varit för snål för att köpa. Så fick jag detta, plus en massa leksaker för så mycket som 100 kronor :) Underbart!


...

3 kommentarer:

Carro sa...

Å jag skulle också velat gå på den gatuloppisen =/

maria sa...

Den var kanon! Det var egentligen bara ett hus som sålde vettiga saker men de sålde å andra sidan nästan BARA saker som jag ville ha :)

Jag kan hojta till nästa gång jag får syn på en loppis :)

Carro sa...

Det får du GÄRNA göra, jag har inge vidare koll på när sånt händer =/ =)