tisdag 11 januari 2011

vad som hänt i veckan.




Den här bloggen är så bökig och tråkig att lägga upp kort på. De man lägger upp hamnar inte där man vill och man måste flytta om dem hela tiden. Därför blir det tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja att jag lägger ut några kort.

Men i alla fall. I veckan var vi och hälsade på Camilla med hennes stora kille och den lilla lilla bebisen. Den ungen är så otroligt söt så jag blir tårögd varje gång jag håller henne. Helt perfekt gjord. Tänkte de skulle få lära oss knepen till eventuellt framtida barn :)

Och eftersom Camilla absolut INTE ville vara med på kort så sätter jag in mig och Kajsa istället. Den där bärsjalen har Camilla nu fått låna och den hade jag JÄMT till Kajsa när hon var liten. Hon var alltid i den, vart jag än skulle. Så det var stor nostalgi när jag satte henne i den 10 kilo tyngre :)





















Sen har vi haft kompis-besök också. Fika och mycket prat är aldrig fel. Jag fick också mycket vettiga tips om att köpa hus, viken djungel allting är! Och varför ska allting kosta så sjukt mycket???





















Sen har jag och grannen varit på childrens museum med våra barn. Lekt och pratat och pratat lite till. Leka han vi inte med så mycket men vi har alltid så mycket att prata om så det brukar bli så :)















Inga kommentarer: