torsdag 6 maj 2010

inte nöjd!

Vi har nu kommit så pass långt att vi börjat installera skåp i det nya köket. Idag satte Tobbe upp skafferiet, vi valde ett sådant som är utragbart och att man kan se in åt båda hållen. Vad jag kommenterade när Kvik ritade vårat kök var att om de satte vårat skafferi inne i hörnet så förlorar man ju skälet till att ha öppet åt båda hållen. Han menade att det inte skulle göra någonting och så vidare. Nu har vi satt upp skafferiet. Och det gör visst någonting. Skåpet är inte helt utdragbart och eftersom jag bara kan se in åt ett håll så blir det mindre insyn än ett vanligt skåp. Hur ska vi göra nu? Är det typ 30 dagars öppet köp även när vi har borrat fast skåpet och luckan? Jag klagade ju på detta innan faktiskt.

Vad trött jag blir. Det funkar INTE att ha det så här, det är verkligen något jag kommer störa mig på om det inte ändras. Suck, jobbigt!

Inga kommentarer: