söndag 8 januari 2012

Till lek och buslandet!

I morse beslutade vi att hitta på något skoj. Det var länge sen hela familjen var ledig en hel dag tillsammans och det skulle firas :) Så vi tog vårat pick och pack och åkte till lek och buslandet:





Snart 40 år men fortfarande leksinnet kvar som tur är. Tobbe står för den roliga leken och jag för omsorgen hemma. Det gjorde Matilda klart för idag när hon inte ville leka med mig utan Tobbe för att han var så mycket roligare :(



Lite mellis-mys med keso och blåbär. Kajsa och jag älskar det och vi delade på 500g keso men skulle kunnat äta ännu mera :)


Så här stark blir man av keso:



Familjen på hal is:




Ser ni vad smidig och graciös jag är...:)



Tävling om vem som hoppar högst:








Efter intensiv lek i 4 timmar var jag helt färdig. Speciellt med den dåliga sömnen som natten innan gav. Så jag beodrade familjen hem under många och höga protester. Matilda skulle verkligen inte hem och hon var minsann inte trött!


... trots det hann vi inte ens utanför dörren förens hon somnade :)





...

Inga kommentarer: