onsdag 11 januari 2012

Jäkla skit!

Som jag skrev idag på uppsatsen. Och så hann jag inte bli färdig. Jäkla skit också! Jag trode jag kunde släppa den uppgiften för imorgon måste jag ta tag i nya delkursen och har inte lust att ha den här hängandes över mig. Suck. Så nu blir det att kvälls-plugga istället. Jag hatar att kvällsplugga för kvällen är tid för att roa mig själv med saker som jag har lust med!

Så hämtade jag barnen en timme senare idag för att hinna skriva mera och klockan hann bli 14.00 innan jag kom dit. Adam gjorde mig sällskap till förskolan vilket var både skönt och kul. Så var det att ta hem dem också och himlars vad trötta barn jag fick hem. Så gav jag ett tappert försök att försöka få dem att sova lite men det gick absolut inte. Det var en himla massa bus under täcket och en massa gos över täcket istället.



-Mamma, jag är trött!
-Ja men sov då!
-Neee jag vill inte.




Matilda fick ett grattis kort av morfar och familjen idag och hon ägnade kvällen åt att retas med Kajsa för att hon inte fått något. Skitunge!





Mellis: Varm mjölk och smörgås. Mums!




Lite lugn och ro innan gymnastiken:






Jag tar en välförtjänt eftermiddags-rast








Så kom Tobbe hem och vi gick igenom kvälls-schemat. Vet inte rikigt vad mer vi gjorde mellan 15.30 och 16.15 men himlars vad tiden bara försvann där! Så var det dags att sätta sig i bilen och åka till Kajsas gymnastik. Kajsas kompis Willyam var med och det blev hon glad över. Stolt också att hon fick träffa Willyam och inte Matilda :)

När hennes gymnastik var slut var det dags för Matildas och då fick Tobbe ta över. Jag skulle iväg till ICA för imorgon fyller Matilda år och hon ska bjuda på russin. Haha jag vet, taskigt att hon inte får bjuda på kakor men vad sjutton, socker och skit kan dem själva ge sina barn men jag vill inte ge dem det.

Så hem och kasta i oss mat för Kajsa var så hungrig och så trött att hon skrek sig igenom det mesta av maten. Fort in i badet en stund och välling och godnattsaga. Det gick med en rasande takt och innan 19.00 tror jag hon sov. Så trött så trött!

Nåja... skolan var det... och den förbannade uppsatsen. Hmm ja just det.


...

Inga kommentarer: