söndag 1 januari 2012

Dagen efter idag...



Förmiddagen idag spenderades i pulkabacken nu när det äntligen fanns snö. Underbart! Sen blev det hem och äta lunch som denna gång serverades som picknik variant på golvet. Pannkaka och lite sylt och inga grönsaker så långt ögat kunde nå. :) Lyckliga barn!





Sen var det dags att åka vidare till kusin Calle som fyllde 25 år igår. Det var så mysigt att ses och varje gång jag träffar honom tänker jag att ja vill ses oftare. Han är så lättsam att umgås med. Så blev det kaffe och ett fullt glas med saft till barnen och det tillsammans med dagen-efter känsla så däckade de i soffan båda två och sov till 18.00 på kvällen. Hihi kul!





Det var så himla skönt att vara där och kunna ta det lugnt utan några barn som tjatar men tyvärr kommer vi nog få ta skiten ikväll med två pigga barn... Tobbe fick spela x-box och var helnöjd. Han vill mer än gärna åka tillbaka igen. Jag fick njuta av lugnet i soffan, spela lite wordfeud och sitta framför facebook och annat skoj.

Nu är vi hemma och jag ska vända mitt huvud till isfolkets böcker. Tobbe roar barnen i badkaret så länge.


...

Inga kommentarer: