lördag 7 januari 2012

Mormor och Sune, kalas och massa gos.

Idag blev det en liten blandad kompott. Förmiddagen åkte jag och barnen till mamma och Sune.



Matilda smög i väg och lånade mammas läppstift:





Jag passade på att träna lite medan barnen ritade. 5 km på 29 minuter och jag kämpar på att klara 5 km på 25 minuter. Jag har en bit kvar. Sen blev vi bjudna på lunch och det var jag väldigt tacksam över. Att slippa laga mat är så himla skönt! :)






Och så hem och göra i ordning presenten till Robert som vi skulle fira senare. Tobbe sov som aldrig förr och vaknade 30 minuter innan vi skulle åka. Stress och jäkt som vanligt innan vi kom iväg men iväg kom vi.

På kalaset bjöds det på en massa gott och en väldigt fin tårta på toppen av allt. Sällskapet var jättemysigt och deras vänner är så avslappnade och lätta att umgås med! Det var ett efterlängtat kalas då jag tjatat i några dagar på att få komma :)



Barnen fyller på med lite energi:



















Framtidens sätt att umgås på: :)






ingen av oss hade lust att åka hem så vi blev kvar till kvällen och kvällsmaten skulle dukas fram. Så bjöd Camilla och Robert på kvällsmat och vi jublade stort inom oss av lycka :)


Nu är det kvällen och den ska spenderas tillsammans med Tobbe. Det var väldigt länge sen vi fick en kväll ihop så det är efterlängtat.


...

Inga kommentarer: