tisdag 15 mars 2011

elbil och sprungit

Jag försöker koncentrera mig på skolan men är minst sagt väldigt omotiverad. Idag går det inte så bra. Jag har läst den litteratur som ska läsas men hade tänkt att börja skriva på uppsatsen som ska in om en vecka men hittar ingen motivation.

Igår var jag iväg på årets första löpar-runda. Å vad underbart! Sprang 5,5 kilometer på 30 minuter men sen måste jag nog räkna bort någon minut när jag var tvungen att prata med bekanta :) Nu banne mig ska jag iväg två gånger i veckan, så svårt kan det inte vara att lyckas med det!

Medans jag var ute så byggde Tobbe en lådbil åt barnen. De älskade det och ville gärna köra flera varv runt kvarteret!



















1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt med lådbilsbyggande!! Ludde älskar Matildas o Kajsas elbil, han vill också ha en säger han:) duktig du är som är ute och springer!! Vill också komma i gång. Går du något på full fart nuförtiden? Kramar