söndag 20 mars 2011

Dagens sol :)

Jag älskar mitt liv och hur jag har det. Ibland får jag mina utbrott när jag tycker att vardagen är pest men när jag har helhetsperspektivet så älskar jag verkligen hur min vardag ser ut.

Idag sken solen återigen hela dagen. Klockan 9.00 var vi utanför dörren och kom in igen framåt eftermiddagen. Maten serverades ute och eftersom alla ute-möbler inte var framställda fick vi ta vad vi hade... det blev bakluckan på bilen och ett bord till :) På förmiddagen kom Wilmer med familj förbi och de lekte och vi pratade. Sen vaknade Adam och gjorde oss sällskap. Senare gjorde vi ett besök hos Madde med familjen. Jag skulle hem och väcka Tobbe så jag bad dem komma hem till oss senare. Så det blev en kortis tillsammans med sambon innan Wilmer och familjen kom tillbaka på besök och senare Madde med barnen. De lekte och vi pratade och det märktes att våren var på väg. Så här brukar sommaren se ut för oss men den här sommaren och resterande kommer antagligen inte vara lika rik med grannar som kommer och går. Den ena familjen ska som sagt flytta och Madde kollar hus... så vi är alla i flytt-tagen även fast det nog kommer vara vi som stannar kvar längst.

















Inga kommentarer: