onsdag 3 juni 2009

Lite mera om vad vi har hållt på med:

Lite guitarr hero spelande med grannen:

























Lite grillning med våra andra grannar:

















Och så var jag på en otroligt rolig fest där det började med tequila och vart det slutade vet jag inte för då hade jag redan gett upp och åkt hem :)
















Dagen efter skull vi grilla med granne nummer 3. Den kvällen kommer jag sällan glömma. Tobbe och G hade bestämt sig, efter allt för många öl, att de skulle hämta massa grus med skottkärran kl 23.00 på natten. Jag och A gick och la oss. Klockan 02.00 vaknade jag upp och fick mota ut min käre sambo som inte var så väldigt käre vid den tiden när han kommer in med ölflaska i handen, stinkade sprit och ska slänga sig i sängen. Han åkte ut på soffan. Tre gånger.

Inga kommentarer: