tisdag 2 juni 2009

Direkt blir livet annorlunda när det är sol ute. Vi går endast in för att hämta mat eller dricka, vi spenderar dagarna i bikini eller naken för ungarnas del. Och vi är översociala med alla omkring oss.
Saker så som att blogga, kolla mailen eller städa skrivbordet läggs på hyllan och tas upp igen när det regnar. Och nu regnar det. Och hjälp vad jag har halkat efter.

Den här veckan ska beskedet komma om Matilda och Kajsa har kommit in på dagis. Och om de har kommit in på samma plats. Och inatt drömde jag att min granne var vampyr och skulle äta upp mig, enda sättet att stoppa honom var att trycka på en speciell punkt i halsen. Jag hittade inte punkten tyvärr. :(

Igår kom farmor och farfar hem från Paris. Nu väntas ett liv med en del barnvakt förhoppningsvis. Livet är mysigt. Underbart. Härligt.

Inga kommentarer: