fredag 2 december 2011

handlat och hälsat på

Så var det fredag och helg. Tobbe är hos grannen och ser på Ishockey och jag ska kura ner mig med min bok och bara vara en stund. Den här veckan har gått så himla snabbt så jag känner att jag glömt lite att andas.

Igår var det skola på morgonen. Sen hämtade jag barnen 12.30 för att cykla hem och mysa och pyssla. Det blev läsning av en bok och lite pyssel och sen bus som vanligt :) Tobbe vaknade runt 12.00 och var allmänt yrvaken och ganska bortkommen. Hann dricka lite kaffe och säga hej innan det var dags att åka och jobba igen. Jag skulle lämna Matilda hos mamma för att deras katt skulle vaccineras och Matilda ville så gärna vara med. Tanken var att Kajsa skulle följa med mig och handla julklappar men hon blev väldigt arg på mig när jag trodde att hon heller ville vara med mig än med mormor. Så hon fick också följa med och jag fick shoppa ifred. Vilken lyx!!!

Så var det dags att åka hem och natta barnen. Väl hemma gjorde jag egna blomgrupper och slog in en massa paket. Så var den dagen gjord och den gick väldans fort!






...

Inga kommentarer: