måndag 18 juli 2011



Ok, vi kör en låt till då, Winnerbäck, Om du lämnade mig nu. Kanske den låten ska få mig att känna något annat än den känslan jag har i magen.

Föresten blev jag smått överraskad idag. Jobbade till 16.00 och vem väntade inte på mig då... jo ingen mindre än syrran och hela hennes familj. Det hade jag inte trott! Men roligt besök blev det, om än lite kort. Fyller ju år i morgon sen var det väldigt länge sen jag fick träffa dem alla. Timbastian är så himla rolig och söt kille. Rak i sina svar och inte blyg inte. -Hej Timbastian, får jag en kram? Frågade jag när jag såg honom. -Nej tack! Blev svaret! Jaha, det var ju rätt ärligt och komiskt. Inte så att han hade en känsla av att han var tvungen att ge mig en kram utan nej, han hade ingen lust och därför tänkte han inte fjäska för mig inte. :)

Och syrran som är så gigantiskt gravid. Vilken mage! Ser så sjukt jobbigt ut att bära den där stora magen men så har jag också gjort det en gång i tiden. Men inte minns jag det. Inte ett skit faktiskt. Bara att Tobbe var väldigt omtänksam och lydde allt jag sa till honom. Det var tider det!

Jaha. Så var det sängen ja... just det så var det...


...

Inga kommentarer: