söndag 3 juli 2011

lekdag heldag igår



Vilken mysdag det var igår. Tobbe skulle iväg och spela golf hela dagen så jag passade på att ha en lekdag med Camilla och hennes barn. Det var klibbigt och hett ute men mulet så inte kunde man bli brun eller vara fräsch särskilt länge heller. Det blev lite lek inne, promenad till lekparken där vi hade picknick och sen lite bad hemma igen. Dagen flöt på bra utan några större protester från barnen förutom Lova som var så trött så hon ville sova men för nyfiken för att slappna av. Det hände liksom lite för mycket runt omkring henne :) Vid 17.30 skjutsade jag hem dem och då kom Tobbe innanför dörren. Nästan 9 timmar hade han spelat golf och han var både trött och nöjd när han kom.























































När jag kom tillbaka väntade Wilmer vid dörren och barnen gav sin sista energi till att leka lite till. Lite studs på studsmattan och lite spring i trädgården så var dem så lagom trötta sen. När Tobbe la barnen passade jag på att börja rensa häcken. Om det inte hade varit för den gigantiska myrinvasionen så skulle det ha gått bra. Sen somnade även jag gott på kvällen.


....

Inga kommentarer: