söndag 17 juli 2011

en present som förgyllde min eftermiddag

Igår var vi och lekte hos Camilla, Ludde och Lova. Kajsa fick en lite försenad födelsedagspresent, en docka som var... askungen? Eller var det snövit? Eller hur var det nu igen...


















Iaf... säkert utan att ha en tanke bakom det så har det varit en present som jag tackar starkt för HELA eftermiddagen.! För tro det eller ej, barnen har lekt HELT SJÄLV HELA EFTERMIDDAGEN med den nya leksaken. Matilda med prins Erik och Kajsa med... ja vad det nu var. Tack, tack, å tack Camilla för att du gjort min eftermiddag till den lugnaste på länge!

Jag har hunnit städa varje rum.. nåja tvättstugan är kvar men den ska jag ta tag i nu. Jag har hunnit gått igenom räkningarna, pratat i telefon med två personer, pratat med första grannen och andra grannen och tredje grannen.. och till och med druckit te sådär två koppar... fast klockan bara är fem. Stort tack återigen :)


Förresten.. en sak till. Tobbe har byggt en butik till barnen. Bara sådär medans jag låg och tog igen mig efter jobbet. Barnen vart helnöjda och jag med!





Inga kommentarer: