tisdag 31 maj 2011

så idag så...

Idag har det varit jobbarpass hela dagen från morgon till kväll. Men oj vad jag fick beröm av mina kollegor så när jag skulle åka hem var jag ganska kaxig :)

Väl hemma stod svärfar och svärmor och väntade. Vivianne hade precis kommit från paris och de ska stanna i en vecka. Som vanligt har de ett fullspäckat schema när de kommer till sverige så det gäller att boka in dem i god tid om man ska hinna träffa dem. Tyvärr hann vi inte boka in dem så mycket den här vistelsen så inte vet jag när vi ses igen :)

Imorgon ska jag först ha en 5:a och sen en 4:a och sen gå till fritids. Det är kul att komma ut i verkligheten och jag längtar tills jag får min egen klass som jag kan planera in.

Jaha... så vad gör man en kväll när inget pluggande väntar? Men... vad ska jag hitta på???

Inga kommentarer: