onsdag 18 maj 2011

dag nr 2 i Paris

Nästa dag tog vi tåget till en fin park som låg en bit bort från bostaden.








































































Men den parken måste vara den vackraste parken jag sett. Vilka fina blommor, och gångar att gå i och jättefina lekparker! Den här utflykten var även favoriten både för barnen och för Tobbe och mig. Det var så mysigt att åka dit och gå och titta bland allt fint och barnen var överlyckliga över att få springa och leka hur mycket de ville. Sen hade Benny packat en picknick som var pricken över I:et. Våran familj älskar picknick!



































































Sen blev jag bjuden på min första espresso och tro det eller ej men den var himla god. Och gullig. Och så.


















Sen skulle Matilda stanna kvar hos Bennys och Vivianne och gå och kolla på konst. Kajsa, Tobbe och jag åkte före hem och köpte med oss jordgubbar till kvällen. Sen passade jag på att ut och springa lite i den vackra parken. Underbart skönt var det! När Benny och Vivianne kom hem gick Tobbe och jag till lägenheten för att njuta av lugnet i Paris.







Inga kommentarer: