lördag 5 november 2011

vilken helg!


Igår var vi hemma hos goda vänner och åt god mat. Det var så mysigt och avslappnat och det gick så himla bra hela kvällen. De stora barnen lekte ovanligt bra och det var så skönt att se. Lova lilla busungen var som en solstråle hela kvällen och bara skrattade och charmade hela familjen. Å vad go hon är! Min lilla Kajsa brukar aldrig lämna oss utan sitta helst i knä eller i alla fall i närheten av mig när vi är bortbjudna eller om vi har folk hemma hos oss. Igår gick hon faktiskt iväg med de stora barnen och lämnade mig ensam utan henne. Det kändes konstigt men mest blev jag glad över att hon känner sig så pass stark att hon kan lämna mig.

Hemma lite innan midnatt och gisses vilken sovmorgon vi fick imorse! Barnen var jättetrötta och väckte mig inte förrens 7.20. Å vad underbart!

Snart kommer syster hit med sina barn. Jag har åkt och köpt en bäddmadrass åt familjen så de ska vilja sova här många gånger till :) Sen ikväll är vi bortbjudna hos Karro med familj och de ska bjuda på en fisk-rätt som jag är så nyfiken på! Det ska bli roligt och jag har sett fram emot den här kvällen länge!!

Nu så... Kajsa sover, Tobbe och Matilda är iväg och spelar golf... jag ska... ja vad ska jag? Å, det finns oändligt roliga saker jag kan hitta på!!









Inga kommentarer: