fredag 18 november 2011

Ensam-bak med Kajsa
















Matilda är och handlar julklänning och jag och Kajsa har en eftermiddag för oss själva. Vi passade på att baka kaka och ha lite mys innan fredagsmyset :) Det är mysigt att mysa :)

Tyvärr jobbar Tobbe men han är ledig i helgen sen fick vi tid till att träffas hela dagen tills tre idag. Det är jag nöjd över!

Snart börjar första advent närma sig och därmed glöggtider. Det var snart 6 månader sen jag åt socker sist. Socker i form av ren socker, tyvärr får jag fortfarande i mig via flingor, bröd m.m Glögg är nåt jag älskar och det är så mysigt att dricka tillsammans med andra. Så nu finns det tydligen inga alternativ som inte innehåller socker. Eller gör det det? När jag tittar runt på systembolagets hemsida finns det en Ripa vinglögg utan tillsatt socker. Istället har de tillsatt aspartam. Som om det skulle vara så mycket bättre?

Inga kommentarer: