söndag 25 september 2011

lekparken


Tog en tur till lekparken på förmiddagen för att roa barnen lite... och för att jag skulle kunna läsa lite mera i isfolket... Barnen lekte med kameran och Matilda är helt fantastisk på att ta kort! Det är hon som tagit de flesta. Alla kort utom det som hon är med i. Roligt, då kanske jag kan komma med på några kort också :)



Kajsa har ramlat:

















Jag vill inte vara med längre!



















Sötnos Matilda. Mamma, kan du ta kort på mig nu.?



















Så här rolig mamma har mina barn. Leker med dem ibland... bara ibland.



















Envis katt!!!






1 kommentar:

Sjubarnsmamma sa...

Mysiga bilder :-) Det ser ut som ni hade en fin dag tillsammans.
Jag vill tipsa om en tävling som jag har i min blogg. Disney junior sponsrar med fina saker. är du intresserad så ta gärna en titt.

http://www.sjubarnsmamma.com/2011/09/vinn-goodiebag-fran-disney.html#axzz1XZXPpGIq