lördag 3 september 2011

just nu:





















Njuter av att det är lördag och spenderar den morgonen med att plocka och ordna lite fint. Kajsa väckte mig som vanligt 05.30 och jag börjar känna mig lite grötigt onykter i huvudet liksom. Frågan är hur jag ska göra, antingen låter jag henne sova middag hur länge hon vill, vilket resulterar i att hon somnar runt 21.00 på kvällen men sover till 07.00. Alternativ är att hon bara får sova en kort stund mitt på dagen, somnar runt 19.30 men vaknar 05.30 på morgonen. Just nu lutar det åt det första förslaget.


Nu sover Tobbe efter nattens jobbande. Jag och barnen ska göra i ordning oss inför gårdsloppis klockan 10.00. Återigen, jag älskar loppis!!! För er som inte visste det :) Sen planerar vi att bada på eftermiddagen. Gustavsvik eller hallsberg, vet inte än vilket det blir men nåt i alla fall. Hallsberg är billigare men Gustavsvik skönare :)

Inga kommentarer: