söndag 13 februari 2011

Dags-aktiviteterna


Tanken var att jag skulle ägna helgens kvälls-aktiviteter till att sortera ordning våra kort på datorn. Innan vi skaffade Mac hade jag perfekt ordning på alla kort då de låg i egna folderns med datum och namn och allt. Sen förde vi över alla till den här datorn och allting ligger nu huller om buller. Det är ungefär 14 500 kort som ska sorteras. Det är så frustrerande och jag vet inte hur jag ska få en bra ordning på allt. Så helgens aktivitet blev som det var sagt men jag har väl gjort klart kanske 300 kort utav 14 500. Så jag är nära på att ge upp. Väldigt nära.

Nu är det frukost som gäller sen ska vi åka skridskor hela familjen. Jag kommer vara som bambi på hal is men skit samma om man gör bort sig lite. Tror det kommer bli kul i alla fall. Sen är det plugg som gäller för mig på eftermiddagen och senare lite träning tänkte jag. Men som sagt, det blir inte alltid som man tänkt sig så vi får se.





Igår åt vi pannkaka med färska bär till. De där bären var väldigt roliga att leka med :)


















Barnen och Tobbe har lekt lite :)



Inga kommentarer: