onsdag 23 februari 2011

fika på cafe

Å du underbara Sverige. Det är så vackert ute. Att få njuta av både vinter och snö men även sommar och värme. Det är helt underbart ute just nu.

Vi tog en promenad in till kumla barnen och jag när Tobbe skulle sova inför natten. Det var så fint väder och barnen var glada. Underbart! Sen gjorde jag en sån upptäckt också! De har startat ett nytt cafe i kumla och det är samma ägare som mitt favoritfik inne i örebro -gröna grodan. De har samma koncept med sallad som man får peka och välja. Så gott och fint gjort. Sen har de pasta och mexikanskt och annat gott med. Personalen är helt underbara! Ååå vad glad jag blev. Barnen och jag tog en fika där med kaffe som var format till en blomma. Sen var jag ju tvungen att köpa hem en sallad till kvällsmat :)







Inga kommentarer: