torsdag 17 februari 2011

Dagens schema

Idag ska jag iväg och klippa mig. Ett nytt ställe inne i stan och det har stått endel bra om dem så jag hoppas på dem. Louise H på nygatan.

Sedan blir det träff med förseminareigruppen och sen träff med seminariegruppen och sen möte med styrelsen. Eller nåt i den stilen :)

Förresten jag kämpar på med alla våra digitalkort och sorterar dem i nya datorn. Det tar sin lilla tid men nu jag sorterat upp dem i datum. Nu hålls jag på att identifiera alla ansikten vilken till en början var 14 566 eller nåt. Nu är vi nere på 8355 ansikten :) Det minskar i alla fall :)

Hittade det här roliga kortet bland alla. Kajsa och Tobbe tillsammans. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev klippningen bra? Jag klippte mig där när jag gick på gymnasiet hos den blonda killen. Tyckte de var super duktiga men dyra. Kramar

maria sa...

ah. Ja jag kollade in killen, tyckte det var så roligt att en kille klippte hår. Blev väldigt sugen på att prova honom nästa gång. Jag tyckte väl att den här tjejen inte hade riktigt samma smak som mig. Hon ville framhäva mina lockar medans jag ville klippa i etapper du vet. Så hon gjorde som hon tyckte... Nja ok men inte värt pengarna. Fast inredningen: OJ, fantastiskt!!!