tisdag 1 februari 2011

bilen återfunnen

Haha vad roligt livet kan vara ibland.

I morse skulle jag åka och lämna barnen på förskolan. När jag pluggar hemma brukar jag gå dit för att få en skön promenad men i min tankspriddhet tänkte jag att jag skulle vidare till universitetet så ja tog bilen. Släppte av barnen och gick hem igen. Gick. Glömde att jag hade bilen med mig.

Så vaknade Tobbe nyss och skulle iväg och handla golv på Bauhaus. Tar på sig jacka, skor och hämtar nyckeln. Men, vart fan är bilen??? Jag fick panik och trodde den blivit stulen. Började tänka igenom om jag hört något misstänksamt i morse när jag suttit och läst. Tankarna gick runt tills Tobbe kom på att den antagligen är kvar på förskolan. En incident som jag tyckte var sjukt rolig. Tankspridd. Mmm bara lite.

Inga kommentarer: