onsdag 16 november 2011

Så här ser det ut varje kväll när jag ska gå och lägga mig numera:



















Vi har blivit duktiga föräldrar och låter Matilda vara vaken på dagen och somna tidigt på kvällen. Så som omvärlden tjatat på oss många gånger. Men det har hållit på i en vecka. Och kanske en vecka till. Max. För jag saknar faktiskt Matilda och min stund på kvällen. När hon pusslar och jag läser bok. Eller hon pysslar med lim och klister och jag läser bok. Eller hon ritar och jag läser bok. Så duktig och involverad mamma :) Nästan :) Men jag saknar tiderna som vi spenderar tillsammans på kvällen när lugnet faller in och bara hon och jag hinner mysa. Så som Kajsa och jag hinner mysa på morgonen. Så vi får se. Kanske vi fortsätter så här. Kanske inte. Tur jag är myndig att få bestämma själv.







Inga kommentarer: