lördag 22 oktober 2011

lite om helgen
















Vilken helg jag har framför mig. Bara roliga saker. Idag ska jag på första studieförbundet-träffen. Vi har ordnat en studiecirkel där vi kan låna studieförbundet vuxenskolans lokaler och sitta flera stycken och scrappa tillsammans. Det ska bli så himla roligt och jag har länge sett fram emot den här dagen! Har som vanligt mycket på listan som ska klaras av men som vanligt vet jag att flera saker inte kommer hinnas med :(

Sen imorgon ska jag och Matilda ha en mat och bak dag tillsammans med celiakiförbundet inne i örebro. Celiaki menas gluten och så finns det en förening som anordnar träffar och en massa annat skoj. Mat och bak dag innebär att vi träffas några stycken och bakar och äter lunch tillsammans och lär oss av varandra. En himla rolig dag och så brukar ett barn få följa med, hittintills har det blivit Matilda men nästa år ska Kajsa få följa med. En uppskattad dag att spendera tillsammans med ett barn i taget :)

Så ska Tobbe jobba nätter hela helgen och det är väl det tråkiga med den här helgen. Det mest positiva är att jorden fortfarande står kvar trots någon profet i USA som menade att den skulle gå under imorgon. Puh, klarade vi oss ifrån den katastrofen också :)

Inga kommentarer: