tisdag 4 oktober 2011

Ja just det. Plugga var det ja. Just det så var det.

Igår kom Tobbe hem efter sin road-trip till Norge. Kom hem ganska sent och jag var nära på att somna så det blev mest hej och god natt. Men imorse. Oj vad mycket vi hade att ta igen. Så mycket att prata om och berätta. Han är verkligen min livskamrat. Jag saknar honom när han inte är här och jag älskar att prata med om honom om liksom vardagliga ting. Vilken jäkla tur jag har som fått honom.

Sen hade han bråttom imorse för han hade lovat Benny att följa med till sommarstugan och klippa gräset och stänga av vattnet. Så det blev liksom pratande i ultrarepid för vi hade ju barn som också hade så mycket att prata om :) Och nu är det ju meningen att det ska pluggas då... Ska bara försöka hitta motivationen. Tror jag har tappat bort den.

Inga kommentarer: