torsdag 11 november 2010

träning och uppsats

Det känns så skönt att äntligen ha kommit igång med träningen. Jag är ju en sådan periodare så det är pinsamt åt det men nu har jag hållt på iallafall en månad och det tycker jag är en bra rutin. Vad brukar man säga, om man gör något i 30 dagar har det blivit en vana eller var det mer? Nyss hemkommer från ett dubbelpass, först spinning sen skivstång (styrketräning). Sen hann jag inte vara med på stretchen för att passet slutade 20.30 och Tobbe började jobba 20.45. Skynda, skynda hem och avlösa honom!!

Idag satte jag mig ner 8.15 för att äntligen börja skriva de första raderna i min B-Uppsats. Sen plingar det till i mobilen och de vill att jag ska åka iväg och jobba 8.30-16-00. Välbehövda pengar så det var bara att lägga ner penna och papper och packa för en heldag i skolan istället. Imorgon ska jag också jobba så jag får se hur stressat det kommer bli med B-uppsatsen snart...

Inga kommentarer: