måndag 15 november 2010

måndag idag

Sitter och väntar på att sambon ska komma hem så jag får redovisa min dag för honom. Jag undrar hur jag skulle må om jag inte hade honom att prata med varje dag. Det finns vänner omkring mig men att dela sina upplevelser om sina barn brukar sällan uppskattas lika mycket som att dela dem med deras far :)

Började skriva på B-uppsatsen idag och det är ju inget annat än att man blir stressad. Jag vet att jag inte kommer bli nöjd hur jag än gör för jag har inte det där perfekta fack-språket som man ska ha i en uppsats och jag har heller inte kunskapen om hur man skriver korrekt. B och C-uppsatsen är något som skrämt mig ända sen jag startade lärarutbildningen och nu är jag här!

Imorgon ska jag träffa C med nya bäbisen och den gamla stora bäbisen :) Något jag sett fram emot länge. Att hon äntligen har fått en bebis, det känns så skönt! De är verkligen värda allt!

Sen har jag planerat och köpt present och julklapp till Tobbe. Jag är SÅ NÖJD! Han kommer bli både chokad och glad och allt annat på samma gång :)

Inga kommentarer: