lördag 20 november 2010

lördags-scrapping

Väntar på att Tobbe ska vakna så jag får umgås lite med honom. Vi har knappt hunnit sett varandra på hela veckan och det känns väldigt tråkigt. När jag har kommit hem har vi haft 10 minuter på oss att prata igenom dagen innan han måste åka och jobba sen kommer han hem när jag sover. Han har jobbat 6 dagar av 7 den här veckan och jag har varit i skolan alla dagar. Barnen har haft tur att kunna vara hemma med oss eftersom det hela tiden har varit en förälder hemma men Tobbe och jag har mycket att ta igen. Om två timmar ska jag iväg och umgås med vänner och scrappa hela dagen. Enda dagen som Tobbe är ledig men men.

Barnen sitter och läser böcker som vi lånat på biblan och det är så skönt att ibland få tid att sätta sig vid datorn när de är vakna. Stunderna är få men när det väl händer blir man mer än glad :) Tänkte jag skulle sätta mig och skriva den gigantiska luklappslistan som ska köpas till allt folk. Jag har 15 personer att köpa till varje jul så det krävs planering och genomgång var man kan hitta bra julklappar till rimliga priser. I år är jag väldigt sent ute :(

Inga kommentarer: