lördag 2 maj 2009

uppgraderingar

Fortsättning på vad vi har haft för oss den senaste tiden:


I fredags hade jag lite mys-picknink med mina grannar Madde och Ann-sofie. Det var strålande väder och kunde ha blivit en perfekt picnik men när Maddes son ramlade ner för klätterställningen (som är ca 2 meter hög) så försvann lite det där glada humöret vi hade innan. Mamma och son verkade i alla fall ta det bättre än vad jag gjorde :)










i torsdags var det dags igen att träffa föräldrargruppen. Den här gången blev det på en restaurang inne i örebro. Så sjukt god sallad de har där! Sen tog vi en tur till ett fik och åt lite glass. Jag fick betala 24 kr för en kopp te vilket fick mig att bli lite irriterad...





onsdagen spenderade jag framför spisen. Det blev matlådor som i alla fall räcker 1½ vecka framöver.. :)




Inga kommentarer: