lördag 4 juli 2009

jo jag lever. Man är aldrig så eftersökt som när man inte bloggat på länge.

Efter 2 veckors uppehåll är jag tillbaka. Jag lever, jag frodas, jag njuter, jag solar.

Nu har jag en timme på mig att komma ikapp två veckors arbete på nätet. Kämpar!

Så... en snabb uppdatering. Vi har varit på Skara sommarland. Så sjukt roligt de första timmarna. Jobbigt resten. Det åskade, och regnade något så fruktansvärt. Sommarland blev avstängt på eftermiddagen på grund av den kraftiga åskan.

Sen har vi varit på Eskilstuna djurpark. Sen har svärfar och svärmor kommit på besök från Paris. Sen har vi badat och shoppat och sovit och en massa annat.


Nu är det dags att betala räkningar, städa upp mailen, kolla andra mailen och annat skit.

Återkommer när nästa regnfall kommer :)

Inga kommentarer: