söndag 21 november 2010

Söndag idag. Tobbe jobbar 9-18 så honom får jag klara mig utan idag. Vi skulle behöva åka till IKEA men jag tänkte prioritera att vara ute i snön istället. Inte vet man hur länge den kommer vara kvar den här gången. På eftermiddagen ska jag och barnen på teater och se BU och BÄ. Det tror jag kommer bli jätteroligt för dem och skönt för mig att någon annan kan underhålla mina barn ett tag.

Egentligen borde jag tänkte på julklappar men det ända jag kan tänka på är den förbannade B-uppsatsen som ska skrivas. Som sagt, uppsatser är inte min grej och att det just har med universitetet att göra blir kraven så mycket värre. Jag vill vara bäst i allt vad det gäller skola och det kravet är sjukt svårt att leva upp till.

Nu ska jag ta tag i den gigantiska pappershögen som ligger och väntar på mig. Får se hur långt jag hinner innan barnen ropar på mig.

Inga kommentarer: