torsdag 30 april 2009

Våran vecka

Vad vi har gjort den senaste 1½ veckan:


Igår fixade vi till lite här hemma. Skruvade ihop cykelsadeln och lite sånt. Sen blev det fika med en kompis på eftermiddagen.


I tisdags åkte vi in till marieberg för att köpa en cykelkärra. Den är tydligen mycket svårt att hålla sig vaken i! Sen hade jag ett miljö-möte med min studiecirkel. En cirkel som jag inte var så engagerad i från början och ännu mindre nu... På kvällen åkte Tobbe och Matilda iväg på speedway och var inte hemma förens 21.00. Matilda var helt hyper och så överlycklig över dagen!



I Måndags åkte jag och barnen till syrran i norrköping för att hälsa på. Om resan har jag redan berättat om men här kommer lite bilder:


Grillning med syrran och Timbastian.



En underbar bild på Anna som plockar blommor.





En tur på stan med fika och shopping.




Pontus och Kajsa.






I söndags var vi och grillade hos några vänner. Det var så mysigt att äta gott och till och med smutta på ett glas vin.




I lördags var det dags för fest i fjugesta. Min bror fyllde år och hade bjudit kompisar jag inte träffat på länge. Vilket resulterade i en toppen-kväll trots lite mycket alkohol för några inbjudna...

Det kommer mera bilder men med två ungar i knät hinns det inte mera ikväll. Godnatt!

Inga kommentarer: